2 december...

Bildutmaning: Ett härligt minne!

Rallydags på PV-klubbens sommarträff i Vrigstad och härliga familjen Jönsson. Att jag dessutom fick träffa bloggvännen Anna och hennes familj var en riktig bonus.

En bonusbild:

Hagmans och Jönssons hos Ottossons! Fikat och guidningen i kameramuseet går verkligen in under "ett härligt minne"!

Ikväll blir det zumba och sedan soffan. Sarah hämtade jag upp på busstationen och hon, Anna och Xime Na är på Hamnmagasinet. Jag tror att det skulle tillverkas julkort där ikväll. Johanna pluggar och sedan ska hon ut på galej.

I morgon är det Gammlia-marknaden. Förra året hade vi massor av snö och det var ca -5, helt perfekt! Allt såg ut som på ett julkort! Så blir det ju inte i år, men det är väl bara att sluta klaga, gilla läget och göra det bästa av hela situationen. Håller dock tummarna för minusgrader i morgon. På kvällen blir det tillverkning av julkort.

Hoppas ni får en underbar fredagskväll!



Kommentarer
Postat av: Mia

Tjoho och hej !

Kram ♥

2011-12-03 @ 15:32:52
URL: http://miastrandh.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jag har inte glömt armbanden, vi har bara haft fult jag med sjukhus o magdalena med jobb. Ska försöka ikväll om smärtan släpper. Fick åka hem från pysselträff för jag blev dödsdålig så nu pysslar m om mig kram

2011-12-03 @ 16:39:12
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0