Nacken...

På Santorini hade jag kunnat ha en fruktansvärd nackvärk, men jag tänkte mig för hela tiden. "Att inte titta uppåt i onödan". Dessutom gjorde värmen sitt till för att hålla värken borta.

Men nu, när det blev tvärkallt igen, ja då känns det direkt i nacken :( På jobbet blir jag illamående direkt jag sitter vid datorn. Jag har försökt korrigera höjden på skärmen och ändrat stolen.. men det känns ingen skillnad.. Fattar inte.. :(

Benen blev ju hårdtränade i Grekland, men nu är det färdigvilat! Det är dags för att köra igång med träningen igen. Jag vet ju att nacken mår jättebra av träning. Ikväll blev det zumba i en dryg timme.. nice!


© P Hagman


Kommentarer
Postat av: Kristina

Pia du får inte visa så fina bilder, jag blir så avis. Självklart får du det, det förstår du.

Usch detta med nacken låter inte bra. Men tror du inte blåsten tär på nacken? Jag har varit urdålig i dag. Kramar om dig o ber för dig Kristina

2011-06-15 @ 00:00:28
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0