Mors Dag...

Att vakna i ett främmande land, i en främmande säng, i ett främmande hotellrum kan vara.... alldeles, alldeles underbart! Speciellt när man ser solen lysa därute och ljuset silar sig in genom de vita, flortunna gardinerna. Har sovit lite oroligt, förmodligen både pga "ny" säng men också för att jag hade maken ute på vägarna. Blev glad när jag vaknade och såg sms:et "Jag är hemma" på mobilen. Typ strax före tre i natt var han visst hemma.

Efter att ha duschat sitter jag nu här, på Mors Dag, och tittar på mina sovande döttrar. Tänk, för snart 18 år sedan blev jag mamma! Vart har tiden tagit vägen? Så fort det gått. Och jag är så stolt över vilka fina tjejer det blivit..

Till min kära mor vill jag säga: Grattis på Mors Dag! Jag älskar dig!!!

PS. Jag tycker att du gjort ett riktigt bra jobb med din dotter också! ;)

Kommentarer
Postat av: Britt

Låter härligt att fira Mors Dag på en sån underbar plats.

2011-05-29 @ 13:04:27
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Zarah

En dag upptäcker vi nog alla "vart tar alla åren vägen", ungarna som nyss var bebisar är vuxna ungdomar. Härligt, det med... men vi är väl inte så gamla... ;-)

2011-05-30 @ 12:58:03
URL: http://verandan.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0