Afrikansk dans..

Jag måste tacka S i "steggruppen" på jobbet för att hon introducerade den afrikanska dansen för mig.. TACK!
Att tio minuters provdans kunde få mig att känna sån värme och glädje i kroppen!! Dansar nu 1-2 gånger i veckan på Träningsvärkstan och det är såååå otroligt roligt! Och att, som mamma, få med sina tonårsdöttar på samma pass; det är coolt!

Men det betyder oxå att jag hittat muskler jag inte ens trodde existerade!! Och filéerna i sidorna och bak mot ryggen(de som kallas "lovehandles") känns riktigt möra nu! Rumpan börjar bli mer "lös och ledig" efter alla skakningar och "höftjuckningar".. Kan en rumpa bli fast men ändå lös????!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Oj, vad skoj det låter...Kul att du hittat rätt!!!
Å rumpan kan bli fast, men lös när den behöver:)
Fk gick bra, men nu ska jag nog byta handläggare IGEN! Men men...bara det för nåt gott med sig blir jag nöjd...
Kraaam

2008-04-24 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0