Barnprogram och gulp-ögonblick!!

Kommer ni ihåg Hedvig i barnprogrammet A till Ö? Hon som hade en uggla boende på taket! Hon hade en bildtelefon i vilken hon pratade med sin syster. Det som kändes som SciFi då är idag en realitet!!

Och det var just detta som ledde fram till mitt gulp-ögonblick . Jag ställde mig upp och på tecken berättade om jobbets bildtelefon, både för brukare och kollegor. Det gick jättebra och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv! :o)

Tänk så bra det kan kännas i kroppen när man utmanat sig själv och klarat sig igenom utmaningen!!

Kommentarer
Postat av: malin

Heja, va duktig du är!!!
Toppen att du gjorde't.

2008-04-28 @ 17:29:42
Postat av: anjocapi

TACK!!!

2008-04-30 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0