Tolkningar av våren/sommaren..

Tillbringade lördagen på stan med att studera människor.. Det är intressat att se hur olika våra uppfattningar om vädret är. Vissa går omkring med toppluvor och vinterjackor medan andra (mer vågade? dumdristiga?) går omkring i t-shirt och caprikorta brallor.. Mjukglasstånden har hittat in på torget igen.. men enligt min mening är det inte riktigt sååå varmt än! Glass ska ge svalka, inte gåshud!

Jag vet att det är vår när jag går omkring och släpper ner och vinklar igen persinnerna. Allt för att slippa se solen lysa in genom extremt skitiga fönster!

Våren är oxå en tid då många skaffar hundvalp. Min brorson var precis förbi oss och visade upp sin 9-veckor gamla cockerspaniel-tjej!!! Men herrejösses, jag blev helt såld och gjorde snabbt upp planer på att hundnappa henne!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0