Hjärtklappning...

Jeeez, min puls slår just nu i tusentio!! Blev nämligen skiträdd nyss.. Jag satt på nedervåningen och läste lite bloggar då jag plötsligt hör min mans kontorsstol gnissla till (vi har en datorplats på övervåningen oxå, där min man brukar sitta och knappa). Blev först förvånad och trodde att äkta mannen kommit hem under tiden jag var på min promenad. Ropade hans namn men fick inget svar..

"Jag inbillar mig", sa jag till mig själv och fortsatte mitt idoga arbete att läsa mina favvo-bloggar.. Då gnisslar det till igen! Och igen! Det lät precis som när någon sitter på stolen och vrider sig lite på den.. 

Då blev jag riktigt rädd! Ropade på min stora, farliga vakthund(moahahahaha..) som fick gå före mig uppför trappan.. Jag älskar min vovve, men är mer rädd om mitt eget skinn!! :o)

Kollade hela övervåningen men hittade naturligtvis ingenting..  Så nu vill jag veta, vem är här på besök??

Kommentarer
Postat av: K R 40

Det var väl musen som lät!!

2008-12-03 @ 12:07:21
URL: http://kusinernacarlsson.blogspot.com/
Postat av: Maria

Oj läskigt! Har det hänt förut? Min familj i Sverige har haft massor av "besökare". Intressant tycker jag.

2008-12-03 @ 16:30:54
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Jag är synsk så jag ska berätta sanningen för dig. Han som "spökar" hemma hos dig heter Rauol och var oljeborrare i Saudi Arabien, han kvävdes av oljeångorna för oljebolaget höll inte med ordentliga andningsskydd, nu hemsöker han alla "tokiga" hokeymorsor som har tröjor uppsatta på väggarna i syntetmaterial gjorda av saudisk olja. Han kommer att forsätta att hemsöka alla tills alla signerade tröjor är donerade till barncancerfonden.(ler) Många hälsningar från din cyberkompis Peter.

2008-12-03 @ 20:07:11
URL: http://www.jernsaxen.blogspot.com
Postat av: Inga-Britt

Lugn bara lugn. Det var jag som kollade hur ni har det och om ni sköter er ordentligt. Det är snart jul!

Tänk på det.



Kramis på er alla

2008-12-03 @ 22:44:59
Postat av: Anna

Hallo

Jopp now i'm back :) Jag har alltså varit så slut så jag har inte ens orkat kolla mina mail på flera dar. Och du vet ju hur mycket skräp post som kommer in så jag fick ju sitta i en kvart och bara rensa! Jag fick nog nån släng av nån knasig influensa. Det som var det skumma var att jag kände mig nästan som fris under dagarna, på mornarna kändes det som om jag hade stans bakis! Men kvällarna var hemska, jag bara låg, svettades, frös och planerade min begravning :)



Jo jag såg det vita brevid Rasmus, har förstorat och försökt kolla det. Men det kan va bara en ljus slinga från reflexerna på overallen med. Men häftigt såg det ut ialf

Häftigt med besök, slänger ett mail till dig om det.



Ha det gott bruttan

2008-12-04 @ 08:20:08
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Anna igen!!

Hoppas du har kvar samma adress, kom på att du skulle byta. Har den på kommunicera, stämmer den?

2008-12-04 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0