Lucka nr 10...

Ikväll är det ju Nobelfest och massor med uppklädda människor visar upp sig för varandra och för tv-publiken.
Jag har kvällen till ära satt på mig långklänningen och klackeskorna, men jävlar vad det drar kallt om benen när jag klapprar ut på bron för att röka!!!!! :o)

Lucka nr 10 handlar inte om en tjej i långklänning och juveler, men stället som hon jobbar på innehåller kanske människor som klär sig så och som gör av med en del pengar. Det handlar om en utvandrare boende i Nevada! En tjej som vandrar mycket och som tar otroligt fina bilder.. Håll tillgodo för här kommer Desertchick!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Suck... jag är jättearg/avis för att jag själv inte kom på den lysande idén att presentera bloggarna man läser som luckor i en kalender...



Åsså vill jag ha lite av din snö, tack ;-)

2008-12-10 @ 22:34:44
URL: http://bittesbus.wordpress.com/
Postat av: Maria

Aaah är jag lucka nummer 10? Vad gulligt Pia! rörd

2008-12-11 @ 21:01:17
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0