Puh...

Smiter iväg till datorn en stund!! Hehehe..

Maten är uppäten(nåja, det finns rester för flera dagar!!), musten uppdrucken, Kalle & Karl-Bertil färdigtittad, julklapparna öppnade, Alladin-asken tömd.. Puh, säger jag bara.. :o)

Är så glad för mina presenter, men mest glad är jag över att barnen blev överraskade och glada över sina klappar.. Bl a en ny mobil och konsertbiljetter till L.MC i februari.. Till maken hade jag köpt bl a en låda med tre olika whiskysorter, Islay Maltwhisky, rökig som f-n!! Gissa om han blev glad!! :o)

Mina klappar bestod bl a av en lamineringsmaskin och en gravyr-mackapär! Nice!! Oj oj, vad jag ska börja pyssla!!
Fick också en jättefin handsydd väska, en jättefin teckning, en ny musmatta (hade fram till ikväll en som det stod Volvo på!! Jeez vad ful den var!), en anteckningsbok med texten "världens bästa mamma" på, Mamma Mia-filmen, ljus med tillhörande fat och en Oliva presentförpackning.. *ler nöjt!*

Nu blir det nog soffan resten av kvällen.. vi har ju faktiskt en oöppnad Paradisask kvar!! :o)

Julkram till er allihopa!

Kommentarer
Postat av: E

Hej, låter ju som en mycket bra afton måste jag allt säga, släkten har gått hem och jag är så mätt och trött. Tyvärr har jag varit sjuk även idag men även Alvedon gjorde att det gick kalas, god fortsättning och stor kram

2008-12-24 @ 21:49:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det låter som en mysig julafton det där :) Känner igen det där med chokladätandet. Har tappat räkningen på hur många gånger jag sagt "men det är ju bara jul 1 gång om året", i försvar när jag tar en extra prtion mat eller en chokladbit.



Kram och trevlig fortsättning på de 25 minuterna kvar av julafton ;)

2008-12-24 @ 23:35:34
URL: http://jennysvensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag vaknade pigg idag. Känns så härligt, vi har som tradition att ha hemvändarafton här på kvällen och det vill man ej missa. Må gott

2008-12-25 @ 10:46:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0