Söndag...

Ångest!! Ja, faktiskt.. Jag ska arbeta i morgon! Jag fattar inte riktigt hur jag ska lyckas komma i säng i vettig tid ikväll för att orka stiga upp "sketatidigt" i morgon!! För snacka om att man vänt dygnet! :o)

I vårt vardagsrum ligger det just nu en person på soffan, en på en madrass på golvet och två stycken i varsin fåtölj som de vänt mot varandra!! Här har varit filmvaka i natt!! Vet inte hur länge ungdomarna orkade hålla sig vakna, men jag vet helt säkert att de sover som stockar nu!! :o)

Till och med hunden har vänt dygnet (nåja, det är väl kanske inte frivilligt..). Under vardagarna så brukar husse gå ut med henne strax efter sex på morgonen.. Nu har hon tur om hon kommer ut före elva!! Men å andra sidan så brukar kvällspinket ske vid 22-tiden i vanliga fall, men den sista tiden har hon nattpinkat, typ vid 2-tiden!! Så det jämnar ut sig!!

Nå, inte var det här ett speciellt inspirerande inlägg, men så är det ju också söndag.. Måste läsa tidningen och se om jag inte kan få igång min hjärna genom att bli lite glad, irriterad eller förbannad.. Måste komma med lite synpunkter som kanske kan liva upp bloggen lite.. Jag lovar ingenting, men jag ska försöka! :o) För annars är det lika bra att lägga ner hela skiten!

Slänger in lite bilder(som utfyllnad!) från morgonens, nåja sen förmiddag, promenad med the dog!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert så vackert, tycker sol i motljus är fint :-D Jasså,huset fullt? Hihihi låter som min tonårstid,alltid fullt med folk. Kramar

2008-12-28 @ 12:31:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: spiderchick

haha till och med hunden vänder på dygnet... =)

2008-12-28 @ 12:37:01
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Kia

Åhh, vackra vinterbilder!! Jag har börjat uppskatta riktiga vintrar mer och mer, när det är mycket snö och riktigt kallt! Att påbyltat promenera i skogen då är något alldeles extra.

2008-12-28 @ 13:32:06
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Postat av: Nippertippan

Jätte härliga bilder:)

Kramiz:)

2008-12-29 @ 11:38:55
URL: http://hemtillnippertippan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0