Titanic...

Småtittar på Titanic på 3:an.. Det är en ganska otäck film egentligen.. men lovestoryn är ju helt ok!! :o)

Jag minns när jag skulle se den på bio. Alla, som vet hur blödig jag är, hade sagt till mig att ladda med massor av näsdukar.. Sagt och gjort, med väskan full av tåruppsugande servetter satte jag mig och väntade på grinkalaset!
Alla runtomkring mig på bion snörvlade och snyftade högt, men inte jag inte!! (F-n jag som gråter när jag ser sälungar på TV)

Vet ni när jag började hulka? Jo, när ljuset tändes i taket, eftertexterna började rulla och Celine Dion började sjunga "My heart will go on".. tjöt jag!! Fattar ni hur pinsamt det var!! :o)

Kommentarer
Postat av: Laura

Bättre sent än aldrig =)



2008-12-17 @ 09:08:53
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Ia

Undrar om det möjligtvis kan vara samma företag som ringde hit under en lång tid...det ringer...man svarar men det finns ingen i andra ändan...jag höll på att bli galen...det var ett företag med bland annat säte i Norrköping!!!



Jag brukar också kolla upp..men dessa utlandsnummer är ju lite speciella så jag förstås faktiskt inte....



Nehej..tillbaka till måstena ;)

2008-12-17 @ 11:18:52
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: spiderchick

haha nä om huvudet rök hade jag sluppit glasögon... nu hade jag iofs bra syn! tjoho!!

2008-12-17 @ 11:52:01
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0