Utmärkelse...

Blev jätteglad då jag fick veta att jag fått en utmärkelse av Carina på Inspirera. Jag tackar och bockar.. öh, niger menar jag, fin flicka som jag är!! :o)


"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer!

Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, kommer ännu fler vänner ha fortplantat sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse..."

Skulle ha velat ge denna utmärkelse till fler än åtta bloggare och det var svårt att välja.. Men valde till slut följande härliga bloggare (utan inbördes ordning!):
- Rubbergirl
- Wiccan
- Dagens Eko
- Anna Backhouse
- The Devil Wears
- Arhammar bokstavligen
- Vivaliva
- Bittes Bus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhh jag blir galen på blogg.se skrev två inlägg till dig för två timmar sedan...nåja.



TACK snälla du för utmärkelsen,det värmde något så oerhört. Jag la ut samma utmärkelse inatt och dedikerade den till bloggar jag tycker om och berör,din är en av dem.



Tack och ha en bra afton. Kram Ellinor

2008-12-14 @ 17:02:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anna

Ohhh vad glad jag blev, vilken härlig utmärkelse. Ska ta och föra in den när jag kommer hem, sitter på jobbet så jag hinner inte nu.



Kram kram på dig

2008-12-14 @ 18:16:54
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Jill

Tack så himla mkt! Vad gulligt av dig :-) Och så vill jag säga att dina ord värmer, men jag är urkass på att svara. Kram!

2008-12-18 @ 19:59:06
URL: http://rubbergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0