Möte med andra sidan...

I tisdags hade vi rena släktträffen här.. men det var inga fysiska personer som kom... Min vän C, mediet, framförde några klockrena budskap till mamma.. Mamma har varit en urbota skeptiker, men har på senare tid börjat tvivla i sin ståndpunkt, då budskapen var av den karaktären att inte ens jag, om jag hade velat, hade kunnat förse C med sådan inside-information. Det var saker som jag inte ens visste om!!

För mig är det enkelt vad jag ska välja att tro på.. hellre tror jag att jag efter min död kan "vara kvar" och se mina barn och barnbarn, kanske bli en skyddsängel för dem, än att tro att jag bara blir nedgrävd och allt är slut!! Inget kan ju bevisas förrän den dagen det sker och jag ber för att det ska dröja länge, länge... Trots att jag är nyfiken :o)

Har i veckan testat på en reading med ett välkänt medium, Jörgen Gustavsson(känd från Det okända bl a). Men, jag blev besviken. Han började med att säga "det verkar inte komma någon" och jag tänkte "och...??".. Ska jag betala dig en massa pengar för det?? Han verkade väldigt blasé och trött.. Jag tror, precis som C säger, att börjar du göra stor profit på din förmåga då blir förmågan sämre... Hans beskrivning av personerna som kom var otydliga... förutom morfar som han beskrev på pricken med både utseende och yrke och personlighet..
Det blev betydligt bättre då han la ut Tarotkorten... då prickade han in, framför allt, mitt privata liv läskigt väl!!

Men summa summarum, varför ska jag söka mig någon annanstans för att få kontakt med andra sidan, när jag har tio meter till min vän C??!!

Kommentarer
Postat av: Malin

OJ vad jag missat mkt hör jag...
Tur att det var ngt som gjorde att du fick valuta för pengarna. Men visst kan man bli besviken, det är ju ändå pengar man lägger ut för att höra ngt viktigt! Jag håller med du, det är solklart för mig oxå vad jag väljer att tro.
Puss på dig

2008-05-10 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0