Betongborr...

Ledig dag i vanliga fall = sovmorgon och "lugna gatan"-dag!

Ledig dag i dag = någon jäkel med betongborr gjorde mitt uppvaknande(skittidigt!) allt annat än lugnt och hunden skäller som besatt varje gång de kommer igång med borren... Suck!!

Det positiva, som jag kan se nu när jag hämtat mig från chockskadorna!, är att vi kommer att få ett nytt bredband! Det vi har idag är segt och jag har blivit lovad att det ska gå snabbare när det andra är installerat och klart!

Men jag är lite skärrad över att vi måste byta mailadress.. Jag har ju min nuvarande som inloggning till publishme.se... Så återigen kastar jag ut en fråga; någon som har bytt mailadress och kan tala om för mig hur man gör??

Nu ska jag gå ut med vovven.. till skogen.. där hörs inga betongborrar!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Pia, jag skickar en cyberkram till dig. Hoppas du känner den!! Du är bra. KRAAAM

2008-11-19 @ 10:19:31
Postat av: Anna

Gomorron

Ser att du ska byta mailadress. Vill byta på inloggningen till publishme? Det gör du under:

Mitt konto

Inställningar



Eller ska du fixa en ny mail helt?



Annapanna

2008-11-19 @ 10:20:29
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0