Oväsen...

Så tog jag mig bort från slagborrsoväsendet till en tyst och lugn skog... haha.. trodde jag.. När jag kommit en bit i skogen började jag höra ett ilsket motorljud och tänkte: "Va f-n nu då?". Jajamen, där försvann den tystnaden i form av en orangeklädd man med en röjsåg i sin hand!!


Men skam den som ger sig! Jag travade ilsket längre in i skogen och ju längre in jag kom desto tystare blev det och desto lugnare blev jag!! *happy*

Hittade ett vattenfyllt dike där kylan komponerat en fantastisk iskonst!




Så jag var rätt harmonisk när jag kom tillbaka hem igen. Hann äta lunch då det ringde på dörren och "slagborrsmarodörerna" skulle in till oss för att borra och dra ledningar..

Patience, my friends, patience!
"Bättre lina blir det, bättre lina blir det, bättre lina blir det" är för dagen mitt nya mantra! :o)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan

Kul att jag kunde hjälpa dig. Du får markera hela adressboken när du mailar ut din nya adress så går det ju i ett nafs.

Vilka vackra formationer i isen, snyggt :) Det finns så mycket vacker i naturen. Blev inspirerad av dig och fotade själv lite när jag var ute förra veckan i skogen. Lägger ut lite av dom nån dag.

Ha en bra dag

2008-11-19 @ 12:54:29
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla du, ja då vet du hur det är med manscheten är, var inte alls förberedd på det.



Japp, det tycker jag allt :-D Kram på dig.

2008-11-19 @ 14:09:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0