Bloggfråga...

Har i flera månader valsat runt bland en massa roliga, spännande, tragiska, barnsliga, lättsamma och sorgliga bloggar. Tänk vad många människor som sitter bakom sin dator och skriver..

Har hittat favoritbloggar inom alla områden som jag räknade upp nyss.. T ex, ibland behöver man bara få le stort, ja då är Spiderchick (www.spiderchick.blogg.se) rätt ställe att kika in på.. :o) Den bloggen är den första och sista som jag går in på varje dag.. Korta men kärnfulla och roliga inlägg!

Men just det.. jag hade ju en fråga.. Hur lyder "vett o etikett" vad gäller kommentarer? Så här har jag för det mesta gjort:
någon har kommenterat mitt inlägg och lämnat sin bloggadress. Då har jag gått in på deras blogg och svarat samt ev kommenterat deras eget inlägg..

Ibland svarar jag ju på min egen blogg men ofta är det då "kommenteraren" inte har en egen blogg.. eller i allafall inte angett den.. Det känns ju fånigt att svara på en kommentar på BÄGGE ställena.. Men samtidigt ser det ju ut som om jag skiter i att någon kommenterat mitt inlägg, om man bara kolla på min blogg.. Och så är det ju inte.. Hur gör ni andra??

Jösses, fattar ni något av mitt svamel här ovan?? Ja, om någon gör det så kan väl vederbörande svara.. Tack! :o)

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas verkligen jag också :)

tack :)

2008-10-11 @ 19:12:40
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, hur gör man med kommentarerna? Jag har inte fått några mängder, men några har det blivit. Oftast har jag bara "mot-kommenterat" på min egen blogg, men insåg att det kanske är bättre att gå in på kommentarläggarens blogg om de har en. Så, tack för kommentarerna! Jag blir jätteglad om någon läser min blogg, det är ju liksom ändå målet. Hoppas min blogg kan intressera dig även i fortsättningen! Ha en skön helg! Anna

2008-10-11 @ 19:14:57
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: CAT

Jag går bara in och kommenterar på deras bloggar =)

Dom flesta vet nog att det är så man gör =)

Hoppas du har en bra helg!

Kram

2008-10-11 @ 19:27:09
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

Tack snälla du =)



Jag brukar nog bara svara tillbaka i folks bloggar, plus att jag brukar ta mig tid att läsa ngt inlägg och kommentera det också. Beror på hur mycket tid jag har. För det är ju så roligt med kommentarer! Man vill ju ha lite respons liksom.



En kram till dig för att du är så snäll =)

2008-10-11 @ 20:48:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0