Gällivarehäng...

Varför envisas vissa att ha byxorna hängande långt ner på ändalykten?? Min ena dotter går klädd på det viset men tack o lov har hon långa tröjor som täcker baken!! Hon påstår att det är oskönt att ha byxorna där mamma(alltså jag) anser att ett par byxor ska sitta.. Okey, okey.. det är bara inse att jag inte ska förstå allt här i världen..

Däremot reagerar jag kraftigt när expediter i olika affärer visar nästan hela sin bakdel och en skåra som skulle kunna fungera som ett myntinkast!! Euw, säger jag bara. Någon jäv..a klädkod måste väl affärerna ha..


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

vissa småkillar måste ju lixom vagga fram jättebredbenta för att dom tappar byxorna annars haha =)

2008-10-19 @ 10:18:01
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Malin

Va!! Var du tvungen att skaffa ett google konto?

Det kan inte stämma!! Måste kolla upp...

Jag kommer på fredag. Har dröjt m svaret för stt jag inte visste om jag skule hem till mor men jag ska inte det så jag kommer.

Puss

2008-10-19 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0