Månen...

Vilken underbar måne det är i kväll. Full som tusan!! :o) Synd att jag inte har ett bättre objektiv för då hade jag fotat för glatta livet..

När jag var i tonåren och bodde i en liten, liten by i Norrbotten så sa vi alltid att varulvarna var ute när det var fullmåne.. Det var väääldigt långt mellan gatlyktorna så det var läskigt som f-n att gå hem på kvällarna, speciellt när vi skrämt upp varandra till vansinne!! En gång tog en killkompis(ja, inte skulle en tjej komma på den idén..) genvägen genom skogen och kastar sig ut på vägen där jag kom gående. Jag ljuger inte när jag säger att hjärtat tvärnitade och jag skrek som en galning.. för det var ju en varulv som stod där!!! Helt säkert! Väldigt lik K var den ju men trots det.. en varulv!!

Kommentarer
Postat av: Ia

Oj, jag har varit med om en liknande upplevelse!!



Fullmåne....cykla hem från kompis...sjunga högt för att inte höra nåt....kompisens brorsa kastar sig ut från skuggan av ett träd och vrålar.....att jag inte cyklade omkull var ett under!!!!!



Observera....detta var också en kille!!!!

2008-10-15 @ 12:04:06
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Har nominerat dig :)

Kolla min blogg

2008-10-15 @ 12:50:50
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0