Skitväder...

Här är det riktigt skitväder idag.. Jag gillar solsken men kan ta regn och snö bara det INTE BLÅSER!  Ni vet, stunderna med "lugnet innan stormen", när det blir alldeles tyst och lugnt i ett par sekunder för att sedan ta i utav helsike.. Det gör mig nervös, på riktigt.. Jag avskyr när det liksom aldrig blir tyst(förutom de där hemska stunderna INNAN...)! Och idag har vi vädret Regn med inslag av djävulsk blåst!

Såg ett program på tv om ett ställe i Australien(tror jag det var), ett windsurfarparadis.. Där blåser det konstant och vågorna är visst underbara.. Däremot är det ingen som klarar av att vara där i mer än två veckor i sträck och det beror på att det är så psykiskt stressande när det aldrig blir tyst och lugnt. Tro f-n det, jag vet hur jag mår efter en dags blåst!!

Och nu måste hunden ut. Hon hatar blåst lika mycket som jag. Men vi får ta ett djupt andetag och ge oss ut på en snabbrunda..

C U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0