Stjärnor på is eller var det Bambi???

Det blev "Stjärnor på is" istället för Dundee.. Svårt val?? Näe, inte direkt hahaha.. Hade väl inte så stora förhoppningar på isdansen, men det var faktiskt roligare än jag trott.. Sablar vad duktiga vissa var.. och andra inte! Jag tippade på Marcus Fagervall i Idol och jag tippar honom högt även i det här programmet(jag tror jag blir lite patriotiskt oxå)..
Dessutom var det en skitbra låt de åkte till; bra låtval är viktigt .. i allafall för mig.. :o)

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.655568 Klicka på länken och se Norrbottningen in action!

Vad jag inte förstår är varför TV4 betalar ut löner för TVÅ programledare.. DET var hur fånigt som helst.. Hur många ord sa de under hela programmet? Mer än "över till dig, Gynning och panelen" och "över till dig, Berg och panelen".. Boring! Plus Katarina aka "Spökrösten" och en domarpanel på fem stycken(eller var de sex?? minns inte.. men MÅNGA var de!)..
Många löner blir det!!

Glid lugnt! C U..

Kommentarer
Postat av: Fia

Här hejjas det också på Hr. Fagervall! :)

(fast jag gillar Berg och Gynning...särskilt Gynning.)

2008-10-05 @ 22:10:35
URL: http://www.metrobloggen.se/kvastis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0