Tävling...

Här kan du vinna en söt anteckningsbok. Jag håller mina tummar för den blåa med elefanter. Då kan jag göra en dagbok för 2009 till min älskade mamma. Det är mitt stora pyssel varje år och som hon får i julklapp. Jag skriver in tänkvärda ord och citat samt klistrar in bilder som hon aldrig sett tidigare.. Det brukar vara väldigt uppskattat av henne..

Herregud, det är inte långt kvar till jul, va?? Oj, dags att börja göra det som man tänker att man ska göra varje år vid den här tiden.. Fixa julklapparna lite pö om pö istället för att jaga runt sista veckan innan jul...

Jingle bells, jingle bells...

Kommentarer
Postat av: lotta

http://ceciliabeckroth.wordpress.com/2008/10/19/papa-dee-doms-for-misshandel/



förundersökningsprotokollet

2008-10-19 @ 20:59:34
Postat av: malin

Fast inte jul än va?:) Jag är fullt upptagen med att njuta av resterna av hösten. Fast jag ser framemot snön:). Kramis

2008-10-20 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0