Bli känd...

Tänk så tiderna förändras(fy tusan, vad gammal jag lät där!!)!! När jag var i tonåren då ville jag bli frisörska eller polis. Många av mina kompisar hade drömmar om att bli allt från veterinär till sångerska(ja, de som ville sjunga HADE faktiskt sångröst oxå). Men, vad jag vet så var det INGEN som hade som mål att bli KÄNDIS!!

Det är beklämmande när ungar svarar så på frågan om vad de vill bli.. Kändis.. Det verkar liksom inte spela någon roll om de blir skådespelare i nya Bond-filmen, super skallen i bitar i en Baren-inspirerad såpa, har sex med en fem minuter gammal bekantskap i en realitysåpa eller kommer till slutaudition i Idol. Bara man blir KÄND!! Tragiskt, det är vad det är!!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

tack !!! :)

2008-09-20 @ 19:41:54
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: CAT

Tack vännen!

Den kramen behövde jag verkligen!

Ja tiderna förändras!

Och samhället med den =(

Hoppas du får en bra lördagskväll!

Kram

2008-09-20 @ 20:24:08
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0