Blomsterbud...

När jag kom hem häromdagen så hade jag fått en härligt bukett genom blomsterbudet.. Jag fattade ingenting och min man retade mig och sa att det var från min älskare.. Jo, tjena.. :o) Nej, istället var det från fotbollsföreningen som min man varit aktiv i under herrans massa år.. Allt från tränare till lagledare. Men nu, då han slutat som lagledare, så skickade föreningen mig denna bukett med orden"Som tack för att vi fått låna din man...." Det var ju kul att de uppmärksammar fruarna oxå.. Få se om jag om 10-15 år får en bukett från PV-klubben, för jag antar att det är dit jag ska låna ut honom fortsättningsvis :o)

Kan de vita blommorna heta Gladiolus?? Känner ju till rosorna men de mystiska blå blommorna har jag ingen aning om vad de heter.. Vet ni?




Kommentarer
Postat av: CAT

Vad tror du om kommentarer i orange färg?

Syns dom bättre? =)

Hoppas att du får en bra fredag och helg!



Kram

2008-09-25 @ 21:57:16
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: Ia

Oj, så vackra!!! Jag borde ju få en sån av ABB som jag lånar ut min gubbe till varje dag och nästan varje helg :P :P :P



Gladiolus är helt rätt...och rosor då förstås....och nånstans långt inne så vet jag vad de blå heter också men behöver först göra en diskrensning för att hitta det ;)



Ha en bra fredag :D

2008-09-26 @ 10:10:44
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj vilka fina blommor!!

De vita heter som du redan vet gladiolus, köpte tre stycken hem till oss förra vecka. Jag tycker de är fantastiskt vackra. Mysigt att det var till dig det var adresserat:). Kram kram och trevlig helg.

2008-09-26 @ 16:16:19
Postat av: Anonym

ååh vilka fina blommor , vad kul!

Ja tiden flyger iväg, det går så enormt fort!

2008-09-26 @ 20:45:12
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0