Dansmeditation...

I måndags var jag på något så suspekt som Dansmeditation.. Tur att jag har dansat afrikansk dans innan för annars skulle jag aldrig vågat stanna kvar.. Efter en gemensam dansövning så skulle vi blunda(eller glutta lite för att inte krocka med någon) och dansa som vi ville till musiken.. Kändes bara fruktansvärt pinsamt de första minuterna, men sedan bestämde jag mig för att strunta i om någon såg hur "knäpp" jag såg ut då jag dansade (men jag tror inte att någon glodde, för alla var nog fullt upptagna med sin egen dans!!!). Jag måste säga att det var rätt härligt att släppa loss helt!!

Men att det skulle vara så härligt till ett värde av 100:-/gång, njae det tror jag inte.. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0