Ernst Kirchsteiger...

Snart är han lika stor som Bruce Springsteen.. allas vår Ernst.. barfota-Ernst.. Citat-Ernst.. 1-2-3-Ernst...
Jag vet ärligt talat inte själv vad jag tycker om Ernst.. Å ena sidan gillar jag hans barfotasnackande och hans förmåga att se underbara saker i det lilla.. Å andra sidan blir det så klämkäckt ibland att jag vill lägga händerna runt ... och klämma till! 
Det verkar som om alla förhåller sig till Ernst på något sätt. Han verkar beröra något hos människan, antingen är det hjärtat eller kräkreflexen... :o)

Sedan kan man gå till överdrift (min åsikt!) i sitt Ernst-hyllande.. En kille har tatuerat in en bild av Ernst över halva sin mage.. Hmm, hur tänkte han? Typ.. inte alls eller?? Men tatueringen var riktigt snygg och gjorde Ernst rättvisa, absolut!


Foto: Peter Tullberg/SVT

Kommentarer
Postat av: Ia

Vad mer kan jag göra än att hålla med Dig gällande Ernst?!! Jag gillar att det finns folk som vågar gå sina egna vägar...men...ibland blir det bara som Du säger fööör mycket! Att sen göra en tatuering...näe, jag tackar!



Självklart var jag tvungen att kolla hur en blogg såg ut hos nån som har en orm i sin frys :O

2008-09-22 @ 22:39:43
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Svägerskan Bettan

Halloj han är min gud & Martin Timell.. vill jag ha något fixat hemma berättar jag om dessa två gudar, vilket min man hatar & måste visa mig att han är en mycket bättre snickare.. & vipps så är jobbet gjort.

Ha det gott nu. kram Bettan

2008-09-23 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0