Sovmorgon...

Fick mig en välbehövlig sovmorgon i morse.. Och inte behövde jag ut med hunden heller; det hade äkta mannen fixat! Tack älskling!

Läste tidningen från pärm till pärm, hm.. heter det så när man läser en tidning?? Skitsamma, läste i allafall att nu ska det minsann bli jämlikt även i trafiken.. Herr Gårman ska visst få en fästmö..

Undra vad hon kommer att kallas?? För hur logiskt är det med Fru Gårman?? "Här går man = här går kvinn..här går fru... här går... ja vem då??"
Får man som man gå över när det är en kvinna på skylten och tvärtom?? Är det bara kvinnor med kjol som får gå över? Varför verkar mannen ha skor och kvinnan går i strumplästen?? Jag hade förväntat mig riktigt höga klackar på Frun!!!
Och frisyren, herregud är inte pagen förlegad??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0