Top Model...

Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar verkligen realitysåpan Top Model... Det är kul att se bakom kulisserna och att se vilket jobb som ändå ligger bakom en "simpel" bild.. Men roligast är när de får sin make-over med nya frisyrer.. VARFÖR är det alltid någon som gråter ögonen ur sig för att deras hår klipps av? Jag menar, åtskilliga säsonger av programmet har sänts så de vet ju faktiskt vad de ger sig in i..

Under en tidigare säsong var det en tjej som blev klippt riktigt kort.. Hon grät och grät... några dagar senare bestämde Tyra sig för att hennes hår ändå inte var tillräckligt kort för den "style" som hon bestämt att tjejen skulle ha, så det skulle klippas några millimeter till.. Vad gör den dumma bruden då? Jo, hon vägrar och åker hem!!! Men snälla rara, om hon gjort det INNAN första klippningen så hade jag fattat grejen...


Kommentarer
Postat av: Ia

Håller absolut med Dig....huvva så fåniga dom är...eller är det regisserat :P

2008-09-09 @ 22:46:32
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0