Uthållighetstester...

Jag vet inte, men den här påsken verkar bestå av prövningar.. :o)

Först var det skidåkningen som så lägligt låg på långfredagen, enligt historieböckerna den bästa dagen att lida på.. ;o)

Sedan blev det spontan fest med kompisar som slutade halv två på natten.. Nåja, under kvällen och natten led jag inte alls och fick t o m skotertaxi hem.. Men att dagen efter promenera fem kilometer efter ett skoterspår som börjat säcka ihop av plusgraderna.. Det var däremot en riktig prövning! :o)

Dagen idag började riktigt bra med strålande sol, pimpeltävling, prisbord och massor av folk. Men "någon" hade mer lidande på lut!! Eftermiddagen har nämligen bestått av en sprängande värk i bihålorna. Lägg till våldsamma nysningar och en rinnande näsa kombinerat med nästäppa..

"Han däruppe" har tydligen tänkt att jag ska träffa mina gamla klasskamrater i morgon med en rinnande, röd och fnasig näsa och med ett tal som påvisar tydligt bortfall av vissa väsentliga konsunanter. Är det schysst? Är det??

(Här hade jag så fint tänkt infoga några lämpliga bilder, men blogg.se vill(som vanligt??!!) inte samarbeta!! *svär*)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! Jag vet att det blir annorlunda med sömnen när barnen blir äldre, det känns bara så långt dit...



Som tur är har jag sovmorgon idag, så jag börjar inte förrän elva, vilket gjorde att jag kunde sova längre på morgonen. Eller, så länge sonen sov, i alla fall = till kl 7 ...



Hur är det med bihålorna? Inflammation där är inte att leka med. Jag vet. Har haft sånt " skit" två gånger. Det gör ont så man gråter.



Nu ska jag snart fixa lite kaffe, och så finns det lite kvar av makens födelsedagstårta. Inte fel...



Krya på dig! Kram Anna





2009-04-14 @ 09:32:43
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Kim P

Ja, du är ju inte ensam om att snora och snörvla. Har varit sjuk sedan i tisdags (en vecka nu med andra ord) och det verkar inte ge med sig. Har fått en tid hos läkaren idag, så vi får väl se vad hon/han säger.

Hoppas att du håller dig på benen tillräckligt länge för klassträffen i allafall! Krama min fina syster från mig är du snäll.

Och krya-på-dig-kramar till dig!

2009-04-14 @ 10:20:17
URL: http://lasipp.blogg.se/
Postat av: Anna

men huja du har blivit redigt förkyld!! Usch det var ju inte trevligt alls. Hoppas klassträffen blev lyckad trotts röd och narig däsa :)



Anna

2009-04-14 @ 11:01:12
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Helena

Ooooh....promenad i skoterspår...svettigt! BRA jobbat! :)

2009-04-14 @ 11:26:34
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: Ia

Här hostar och hackar vi fortfarande....sambon var på väg att få ryggskott igår...100 kilo riktig man låg på golvet mellan bord och soffa på spikmatta och jag skulle få upp honom...hej och hå det hade ju kunna sluta med 2 ryggskott :O



Nu kryar vi på oss allihopa tycker jag!!

2009-04-14 @ 14:05:55
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0