ABC...

A. Varför funkar inte statistiken på Blogg.se??? *surar*

B. Ni som var intresserad av tygpåsen med PMS-motiv.. Fotade en annan variant som jag tyckte var cool. Hon har fler motiv än dessa, men jag lämnar er med kontaktuppgifter till säljaren.. Maila henne så kanske hon kan skicka samtliga tygväskmotiv till er.. 
Håll tillgodo!
(Ber om ursäkt för att bagladyn nästan blev skalperad!! .. och att jag fladdrar i bakgrunden!!)

          



C. Kvällen bestod i: popcorn, bubbelvatten och den underbara filmen...
 


Nu säger jag Godnatt till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina ord ang din bloggvän på min blogg. Men jag kände så igen allt. Och hon kommer igen, men jag vet när någon sa det till mig, det kommer en dag då du faktiskt kommer att må bra. För mig kändes det som aldrig, förnuftet sa att människan har rätt. Men mörkret gjorde det så enormt långt borta.



Jag har haft samma tankar som du ang vaccinet som iten är något vaccin egentligen. Tror inte heller jag ska låta vaccinera ungarna, det känns för osäkert. Och sen är det ju vi rökare som kanske fr det värst. Men då får vi trösta oss med att vi hunnit en bit i livet och de är de runt 20 som drabbas värst. Nån fördel har vi ialf :)



Alltså jag har en kompis som båda kassarna skulle passa perfekt till. Ska nog kontakta henne med kassarna :)



2009-08-30 @ 11:23:15
URL: http://wiccans.wordpress.com
Postat av: Bettan

Till Pias bloggvänner:

Jag skriver till er mellan mina tårar och vill tacka för fina kommentarer både hos Pia och på min blogg!

Tack för alla cyberkramar också, dom värmer trots att dom inte är fysiska.

Tack även för alla goda råd!

Tack Pia fär att du finns i denna hemska och svarta stund!

Allt känns hopplöst men utan er hade det känts mer ensamt än någonsin!

Oftast faller jag i enorm gråt då jag läser kommentarerna, förtvivlad över att inte få leva med den jag älskar av hela mitt hjärta men jag tror också att jag släpper loss tårarna mer när jag känner att jag inte är ensam, när ni låter mig bara vara ledsen och hjälplös men finns ändå!



Jag sänder en kram tillbaka till er!



coolbettan

2009-08-30 @ 13:16:52
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Ylva

Bagladykassen var fin och den filmen vill jag också se. Synd att vi inte har någon bio här i stan längre.

2009-08-31 @ 18:47:06
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0