Så in i Norden trött...

Jag känner mig mer trött nu och har mer ont än innan semestern! Jag har varit ledig i fyra veckor. En av dessa tillbringades i Norrbotten(50-årsfesten), men tre av dessa tillbringade jag hemmavid. Det var inte bra, har jag i efterhand konstaterat. Det blev bara som en extralång helg.. massor av "vardagsmåsten" hela tiden. Dessutom var ju inte vädret på min sida och det betydde att jag inte ens tog mig hemifrån till stranden. Självklart var det en hel del andra saker som gjorde att energin förbrukades och att ingen ny inhämtades! Hjärnan går nu på högvarv och kroppen verkar ha lagt av helt.. *suck*

Jag får panik när jag inser att nästa längre ledighet blir först i månadsskiftet november-december. Hur ska jag orka?


Kommentarer
Postat av: Laila

Åh fy så hemskt! Jag förstår dig precis fullt ut!



Kom ihåg att försöka tanka små guldkorn längs vägen som kan ge dig lite styrka inombords att orka.



2009-08-17 @ 21:13:12
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: imse

Det är jobbigt att komma igång igen efter semestern. Speciellt om vädret varit halvdant och man inte kunnat vara ute och få sig den sol, som vi häruppe i Norden behöver.

2009-08-18 @ 08:21:21
URL: http://zvammel.blogspot.com
Postat av: Egoinas mamma

Jag känner med dig.., har det lite så själv! :(

2009-08-18 @ 16:56:31
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är trist när man känner så där efter ledighet, vädret spelar ju så stor roll! Det gäller att "tanka guldkorn längs vägen" som Laila skrivit. Vi får peppa varandra genom hösten! Varm kram!

2009-08-18 @ 17:33:11
Postat av: Anonym

Så synd att du känner så och att din semester blev som den blev.

Jag har inte så mycket att komma med än att jag sänder några energikramar som sprakar!

Kram, sprak, kram, sprak

2009-08-18 @ 19:08:00
Postat av: Gun

Å, jag förstår precis hur du känner! Det är likadant för mig. Varje morgon och varje dag efter jobbet tänker jag "hur ska jag orka". Usch vad tråkigt att du har så ont. Kram.

2009-08-19 @ 17:49:40
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0