Tidig morgon...

Vaknade sketatidigt idag, dels av huvudvärk, dels av att det var klibbigt varmt i sovrummet.. Vi hade nämligen glömt sätta på fläkten igår kväll.. Suck!!

Men nu är jag på G. En halv Citodon gör underverk ibland. :o) Maken städade hela huset igår(puss!) och det var välbehövligt. Vi har en hund som fäller hår i massor just nu. Själv har jag kört igång tvättmaskinen och sedan blir det en tur ner på stan för presentinköp. Våra underbara döttrar blir 16 år nu på måndag! Herrejösses, så fort tiden går.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig. Ujuj vad länge sedan vi hördes. Tiden gör som du skriver, flyger fram. Resan är planerad till början av november. Huga vad spännande. Idag ska jag på IKSU-spa. Vi hade presentkort som går ut i morgon:). Varför blir det alltid så för mig? I sista minuten. Jaja...vi hinner ju utnyttja det så det ska bli underbart. Usch, jag ryser när jag läser vad din bloggkompis varit med om. Hennes fd-vad är det för människa?? Hur som helst, kramar många till dig.

2009-08-29 @ 09:48:39
Postat av: Egoinas mamma

Hoppas huvudet inte värker mer i dag!!

Sv: Javisst har Janne underbara "handtag"! HAHAHA!!

2009-08-29 @ 10:54:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallo



Var in och läste på hennes blogg, huj fy säger jag. Jag har gått igenom det samma två gånger. När jag kom hem en gång från jobbet, intet ont ananade så stod min dåvarande sambo med en stor väska packad. Jag lämnar dig nu sa han?? Jag fattade nada, där stod jag med två små barn, hus, kväll och helg jobb, vad ska jag nu göra? Han vägrade ta ungarna i början då det var hans helg. Han hade träffat en ny och hade inte tid!! Alltså fy fan vad hemskt det var. Tankarna rusade runt i skallen. Var i dvala i flera veckor. Men jag var som dn blogg kompis, jag fixade alla papper, gjorde allt det praktiska på några dagar och sen funderade jag och funderade...

Tankarna hon har, det hade man verkligen...



Hårpilleri, haha, det lät lite som nått helt annat :)

2009-08-29 @ 12:07:47
Postat av: 40-talisten

Här regnar det så blåbärsplockning blir det inte idag som planerat. Jag tror jag bakar kubbar istället.

2009-08-29 @ 12:48:58
Postat av: Marie S

Känner igen helvetet din bloggvän vandrar igen just nu !!

Jag vet hur det är att vakna och bara orka med att andas ut och andas in...jobbigt !



För övrigt ... vilken otroligt vacker blomma !!

Kram ♥ och trevlig födelsedagslördag på dig..

2009-08-29 @ 14:53:29
URL: http://svedenholm.blogspot.com
Postat av: Marie S

.. men va fan.. dement light... eller utbränd kanske det heter... jag glömmer bokstäver och ibland hela ord ??!! Har kommit under våren av viss anledning :/



Jag menade givetvis:

Känner igen helvetet din bloggvän går IGENOM just nu...

Kramiz♥♥

2009-08-29 @ 14:56:12
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Hoppas att din dotter får en fin födelsedag på måndag! Kram!

2009-08-29 @ 17:23:03
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tänk att dina döttrar hunnit där min knappt var när vi möttes. Hoppas de får fina födelsedagar åren, springer sen bara iväg.

Visst är det en dahlia du har på bilden, ljuvlig som alltid.

2009-08-29 @ 18:31:07
Postat av: Gun

Hoppas huvudvärken fförsvann för att inte komma tillbaka!:)

2009-08-29 @ 20:36:52
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0