Fem rader igen???

Hm, fem rader härinne på blir ju faktiskt många fler rader på bloggen.. Hm... så det är väl bäst att jag drar till med tjugofem rader den här gången..

Igår var en galen dag som gjorde att jag inte ens hann in och kolla min egen blogg, än mindre läsa andras.. Satte nämligen in löshår(hairexstentions låter kanske finare!) på min dotter och det tog.. ja, hela kvällen. För det var ju tvunget att klippas också!! Men för att vara amatör så tycker jag att det blev riktigt bra.. :o) (Man har ju sett Top Model, men min dotter grinade inte alls!!!)

Ojoj, ni har väl spottat ur er inlägg under helgen och måndagen så jag vet ju vad jag ska göra ikväll efter dansen!! Men det ska bli så roligt att läsa vad ni hittat på de här dagarna..

Vill så här på morgonen, innan jobbet, bara tacka för alla fina kommentarer som ni skrivit. Jag har visst blivit utmanad också, spännande.. Jag tittar in hos er alla ikväll.. Promise!!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ia

Nyfiken i en strut..är jag!! Vilken typ av extensions....dotra här håller ju på och håret blir ju sååå slitet och hon förstår itne varför det går av...kan man få tips kanske ;)

2009-02-10 @ 11:36:16
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är gött att du är tillbaka he he.

Må väl

2009-02-10 @ 19:44:28
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo det blev ett par örhänge i rött guld i form av två delfiner.

Vi gillar delfiner.

2009-02-10 @ 20:31:24
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0