Kölden håller sitt grepp...

De senaste dagarna har det varit riktigt kallt, klarblå himmel, gnistrande snö och strålande sol! Idag var det ett "strå vassare" med minusgrader långt under 20-strecket! Det var så jäkla kallt att näshåren frostade ihop! Och DÅ är det kallt!! :o)

Hade inga långkallingar under jeansen utan tog på täckbyxorna istället.. Gissa hur sabla kallt det var om benen när jag gick ut på baksidan på jobbet och rökte? Jeansen kändes som ISBYXOR!! :o) Och ja, jag vet att jag får skylla mig själv om jag är så dum att jag måste ut och röka! :o)

Men jag njuter faktiskt av den här underbara vintern.. Av solen och snön!!

Det kunde faktiskt ha varit 4 plusgrader och regn istället! *ryser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0