Skavlan & Oldsberg...

Jag gillar Fredrik Skavlans program på fredagskvällarna. Han har intressanta gäster som faktiskt får prata till punkt. Han är påläst och ställer väldigt bra frågor till gästerna.


Lånat från SVT.se

Förresten, vad tycker ni På spåret-fans om att Kristian Luuk ska ta över efter Oldsberg? Jag tittar inte så ofta, men tror nog att han kan funka.. Jag tycker Oldsberg gjorde helt rätt och jag ser faktiskt fram emot "Här är ditt liv"-programmen som han ska göra istället för tågresorna..

Foto: Trivia

Kommentarer
Postat av: imse

Skavlan är jättebra. Men jag gillar inte Luuk i På spåret. Känns helt fel =(

2009-02-27 @ 23:55:39
URL: http://zvammel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0