Sony Ericsson W890...

Härmed utfärdar jag en varning.


Ovanstående mobilmodell hittar på följande:

- Den stänger av sig själv!
- Den byter teman närhelst den själv önskar!
- Det går INTE att sms:a OCH lyssna på musik samtidigt!
- Knapplåset låses upp på typ 7:e försöket!

För ett halvår sedan köpte dottern ovanstående bruna modell. Efter en massa problem fick vi, efter tredje "lagningen", en helt ny telefon(samma modell).. Den är alltså bara 6 dagar gammal men visar samma problem som den förra.

Jag tippar på att ett gäng Poltergeistrar(heter det så i plural?) är fångade inne i mobiler av den modellen..

I dotterns nya mobil är det dessutom en Poltergeist som har fotografering som hobby! Hur jag vet det?

Jo, flera gånger om dagen så aktiveras kameran och en bild tas.. Utan att någon ens rör mobilen!
Dottern har massor med intressanta bilder i kameraalbumet. Poltergeist-konst!!

Jag är så less på att lämna in den för lagning.. Men killen på The Phonehouse är i allafall riktigt trevlig!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0