Lista på bästa bokstaven P...

Hittade detta hos Fia och tycker nog att hon hade en mycket lättare bokstav att jobba med än jag!!! :o)

Regler:
Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1.
Vad heter du: Pia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Paus 
3. Flicknamn: Petronella
4. Pojknamn: Petterniklas.. Ok då.. bara Petter
5. Yrke: Posttjänsteman (eller är det yrket utdött?)

6. Färg: Persikofärg
7. Klädesplagg: Polojumper

8. Mat: Palt
9. Sak i badrummet: Plåster

10. Plats/stad: Pajala
11. En orsak att vara sen: Poliskontroll

12. Något man skriker: Pissråtta!! eller mer städat Pass opp!
13. Film: Pochahontas

14. Något man dricker: Perrier, njae Pilsner passar nog mig bättre!
15. Band: Panic at the disco!
16. Djur: Pausfågel alternativt pungråtta (om det ska vara så noga!!)

17. Gatunamn: Päronvägen
18. Bil: Pontiac
19. Sång: Pärlor

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Pingis

Kopiera gärna detta till din blogg med dina egna svar.. Det vore kul om någon Zara skulle försöka sig på detta!! :o)


Kommentarer
Postat av: spider

hehe kul utamaning

2009-02-21 @ 17:28:15
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Håller helt med dig, jag gör precis samma saker i reklamerna :)

Haha, vilken kul utmaning.. och vad jag skrattade åt "Pass opp" ;D

2009-02-21 @ 17:47:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag har precis gjort en lika, jag hoppas också få se någon Zara:)

2009-02-21 @ 18:21:42
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag hoppas odlingen med pormaskar förökar sig som kaniner.

Jag sitter och funderar om jag skulle göda dom med att gnida in lite smör blandat med jord.

2009-02-21 @ 19:25:09
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0