Fin dikt...

Jag fick en dikt i kommentarrutan igår. Det var min vän C som hittat den på nätet och tyckte att den passade mig! :o)

Livet

Livet har många dimensioner
Varför leva bara på ytan
Gå bortom vardagen
Öppna mot det okända

Upptäck spännande nyfikenhet
Följ en tankegång och utmaningen bortom
Kanske ditt medvetande vidgas
Det blir högre i tak i ditt inre
(Monica)

Önskar att jag visste vem som skrivit den för då hade jag satt det namnet under dikten. Det är många, vars alster blir kopierade och som inte får "äran" för det fina de gjort.. Jag tycker det är superviktigt!!

Det är likadant med foton; om nu någon mot förmodan skulle vilja kopiera ett fotografi som jag tagit så tycker jag det är ok, under förutsättning att personen talar om att det är jag som tagit det.

Tillägg: fick av C veta att det enda som stod under dikten var "Monica"..


Kommentarer
Postat av: messan

Ja, visst är Mamma Mia filmerna bra! Jag gillar den massor och ser den som en riktig må bra film. Perfekt när man är lite nere :-)

Hoppas din kollega mår bra!

Ha en skön helg!

2009-01-23 @ 16:02:00
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: c

hon heter monika det var allt som står under dikten

2009-01-23 @ 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0