Hakan vid knäna!!!

Ibland börjar man fundera hur saker och ting hänger ihop. Igår kväll satt jag ju och skrev om vilka hjältar brevbärarna är..

Idag ringde telefonen och en man i luren säger sig vara intresserad av vårt löpband! Yippie!! Han kom nyss och jag frågade om det hade varit svårt att hitta till oss. Gissa vad han svarade då? Jo...
"Nä, det var inte svårt för jag jobbar som brevbärare så jag hittar rätt bra på det här området..."

Åh my God, säger jag bara..

Är jag synsk utan att veta om det?
Eller har snubben läst min blogg och tänkt "henne ska jag hjälpa genom att befria henne från löpbandet, bara för att hon skrev så vackert om mitt yrke"?

PS. Han prutade inte ens på priset! Vilken hjälte! DS

Kommentarer
Postat av: E

Men vilken solskenshistoria, vad roligt :-D Ja,det finns alltid dessa kategorier av folk men det var så trevligt. Må så gott

2009-01-11 @ 15:30:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Micke

Jadu slumpen eller, nu är det bara att införskaffa ett nytt tortyr redskap. ;-) Det skulle vara en grej att kunna träffas o bara tjöta.

2009-01-11 @ 16:54:16
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0