Let´s dance...

Jag har nog fått en ny favorit i Let´s dance! Det är Magnus Samuelsson.. Vilket kraftpaket och vilken stil!!

För att inte tala om Idol-Laila, hon var ju sketaduktig, I´m impressed!!!

Det var nog rätt person som åkte ut, för Linda hade jag helt glömt att hon ens var med.. och då kan hon ju inte sticka ut speciellt mycket!!!

Carl-Jan har jag bara svårt för... har svårt att lyssna på honom när han pratar och... svårt att se honom.. öhh.. dansa!

Elisabeth verkar ha blivit allvarligt betuttad i Tobias.. Toyboy-varning!! :o)

To be continued, I guess!!

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Ja, Magnus är min stora favorit med. Frågan är bara om han kommer vara lika smidig när det blir jive.

2009-01-17 @ 19:04:54
URL: http://dagensko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0