Lördag = slödag!!!

Varenda lördag morgon känns det som om luften gått ur mig.. Jag brukar sällan få något gjort förrän sent på eftermiddagen och som det känns nu så blir det nog "same procedure" idag!! *suckar tungt*

Egentligen vet jag inte vad jag borde ha gjort istället för att sitta här framför datorn och blogga.. Men jag har svårt för att låta en hel dag gå utan att "göra någonting"!! Har nog det här "duktighetssyndromet"; jag ska kunna summera min kväll genom att tänka "det här har jag gjort idag.. bra jobbat!" Tycker det är jobbigt att säga "idag har jag inte gjort ett skit"!

Men det är väl som kallas "att bara vara" och det är väl en process i att lära sig det..

Kommentarer
Postat av: Micke

"idag har jag inte gjort ett skit"! Helt rätt mening man borde säga det oftare. Som nu sitter jag tittar på en musik video med Gregorian. Hel skön o sen bara sitta med två husdjur o njuta. Hmmmmm

2009-01-17 @ 14:28:02
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Maria.

Sån är jag också! På mina lediga dar så "måste" jag alltid göra nåt. Om jag inte gör NÅT så får jag skuldkänslor. Problem man har liksom.



Så du kommer visst i håg nåt från -92. Semestern er lät mysig. :-)

2009-01-17 @ 16:38:02
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0