Telia...

Jag är nöjd med att vara Teliakund men börjar bli lite less på denna stalking som de håller på med.

Telia beter sig som en efterhängsen beundrare.. Trots att jag säger att jag är nöjd med hur allt är, så pushar Telia på... så pass att min äkta make börjat undra om det är någon på Telia som jag har något "fuffens" med..

För jag får 2-4 brev i månaden från Telia.. Med erbjudanden om bl a "ring nästan gratis", fria sms och bredbandsuppkoppling. Varje månad får jag 1-2 samtal från Telia. Med erbjudanden om bl a , "ring nästan gratis", fria sms och bredbandsuppkoppling. Förlåt att jag låter tjatig, men jag härmar dem bara!!

Sist de ringde så var jag så lycklig över att jag hade ett solklart argument för att direkt tacka NEJ till erbjudandet om bredband. Då kunde jag nämligen säga: "nej tack, vi har nyss fått bredband via F.I.B.E.R".. Då blev han tyst i luren.
Det kändes bra.. :o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0