Utmaning...

Coolbettan utmanade mig idag!! Så nu ska jag svara på några frågor..

Vilken mat äter du ofta?
Ofta blir det pasta, vilket inte alls passar mitt försök till GI-ätande. Men jag skulle med glädje byta ut potatis, ris och pasta mot något annat mer GI-vänligt, men jag vet inte till vad!!! Tacos är annars en stor favorit!

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är kass på allt annat i köket frånsett att diska!! Ska man ordna en fest så anmäler jag mig till denna sortens kökstjänst snarare än matlagning.. Jag har några paradrätter - pannkakor(i ugn, märk väl!), tacos och korv & makaroner.. :o)

Var sitter du helst när du bloggar?
På rumpan vid mitt skrivbord. Har en laptop men den är väldigt stationär!! :o)

Köper du ofta Triss?
Nej, men jag svär ofta över att jag ALDRIG VINNER några pengar!!

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Vi hade en underbar semester, jag och dotter J, i turkiska Alanya i somras. Men de skönaste, mest avslappnande semestrarna har varit i Sverige, uppe i norr hos mamma eller i Göteborg.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Det är nog mest 3:an, 5:an och Discovery.

Reglerna för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar följande bloggerskor:
Vivaliva
Dreamsalive
Desertchick
Wiccan

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag skrattar, fyndiga svar:)

Spännande att läsa!

Tack för att du antog utmaningen!

2009-01-31 @ 12:31:30
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp, antar utmaningen men gör den lite senare idag, ska precis till jobbet :) Imorgon är jag ledig men då ska min yngste son ha party till sina vänner. Men det blir bara mellan 13-15, sen pallar man inte med mer skrik och springande fram och tillbaka :)



Hoppas din helg blir fin.... min går i jobbets/party tecken

2009-01-31 @ 12:40:29
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0