Victoria´s secret...

Vem är Victoria?? Ja, det kan man ju fråga sig.. Hennes hemligheter är då inte hennes underkläder då de döljer, i princip, nothing!!!

Mest imponerad är jag av Heidi Klum. Att hon fått tre barn syns det ju knappt ett spår av.. Förhoppningsvis har hon fått tillbaka figuren genom att träna och äta sunt.. samt av att ha sprungit och jagat tre ungar!!

Foto lånat av: The Sydney Morning Herald

Själv hävdar jag dock att min, inte allför platta mage beror på att jag faktiskt fött tvillingar. Att det är 15 år sedan, det tycker jag är mindre viktigt att tala om!! :o)

Kommentarer
Postat av: messan

Åh, hon är ju så snygg!! Seals sång till henne på bröllopet, Mmmm vad jag gillar den!

Min mage är också lite sne och....vi har ju så underbara barn och vilken tur att vi inte jobbar som toppmodeller :-)

Ja, snacka om att lilltjejen har koll, eller hur?

Kram

2009-01-24 @ 21:23:11
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0