Ego-inlägg...

Artikeln om spikmattorna och den korta intervjun med mig kommer framöver, men de kunde inte svara på när.. Eftersom jag vanligtvis läser Aftonbladet så vore jag glad om någon av er Expressen-läsare kan hojta till om ni ser artikeln.

Men här kommer i allafall lite ego-bilder på mig och min wunderbara combi-spikmatta. :o)


Det går alldeles utmärkt att använda den sittande..


Den nedre delen har stenhårda piggar, medan den böjliga övre delen är lite softare..


Brukar inte fakira mina öron i vanliga fall!! Aj!


Kommentarer
Postat av: anna

Får väl trösta dig med dåligt väder att här har det minsann kommit en del regn i eftermiddag, och nyss åskade det...



Läste i dagens tidningar om kritik mot spikmattor, men vet inte vad jag ska tycka eftersom jag inte har någon egen erfarenhet. Men jag tror att det hjälper den som tror på det.



Ha det gott, kompis!

Kram Anna



2009-07-08 @ 19:12:34
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Britt

Aj Aj det ser ont ut för dom är så vassa....Kram.

2009-07-09 @ 10:01:25
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Ia

thihi nu får jag snart be om Din autograf ;)



Det kommer säkert med i nätbilagan och framförallt nu när spikmattorna är lite extra aktuella!!!!



Jag ska nog ta en stund på min straxt eftersom nacken bråkar....om det nu hjälper :P :P :P



Ha en rba dag i regnet...jag antar att du har sånt Du också...nyss försökte solen göra ett genombrott men....det är som för svenskarna i tennis..det gick itne!!!

2009-07-09 @ 13:42:20
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Cina

Det stod om spikmattor i Expressen igår men det var mest kritik. Idag var jag i en hälsokostaffär i Gamla Stan och under de 10 minuter jag var där såldes fyra spikmattor.... Så nog är de poppis allt, oavsett vad expertisen säger!

2009-07-09 @ 19:05:47
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Egoinas mamma

En som brukar läsa min blogg säger att hennes celluiter har blivit nästan helt borta sen hon började använda spikmatta.. Har du någon erfarenhet av det? (Länk till hennes blogg finns hos mig: Marie i Lappland)



Sv: Men visst kan vi kärringar använda allt som en 20-åring kan om vi bara tar hensyn till hur kroppen ser ut? Och det borde 20-åringarna göra oxå.. Eller? ;)

2009-07-09 @ 19:31:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Eva-camilla

Haha..söta lilla mjölk söstra mi! du e ju bara för go! hur kul var inte det sista om att fakira örat..hahaha

Kramar

2009-07-09 @ 19:55:10
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Anna

Skrattar åt ditt faktira öronen :) kan tänka mig att det gjorde ont. Vad fin du var på bilderna, du ser så harmonisk ut.

Det där med glas på trottoarer och överallt. Blir så förbannad, och när man har hund då ser man ju precis allt. Men det värsta var ändå när vi varit på stranden de fina dagar som då var. Gissa hur mycket glas vi plockade varje dag! Och hur mycket ungar och vuxna kutade inte där fram och tillbaka, det var bara rena turen att ingen skar upp sina fötter. Rasmus har fått ett stort sår på tån, men ungen har ju smärtgräns som heter duga så han sa inget förrän vi kom hem en dag. Men då visste han inte var han fått det merän på stranden. Garanterat att han skurit sig.



Fy på sådana människor!!!!



Här har vi varmast i sverige just nu. Hur har ni det där? Får se då om det håller i sig nån dag ialf

2009-07-09 @ 20:32:16
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0