Festplanering...

Pannan i djupa veck.. Det är en hel del jobb med att ordna en 50-årsfest. Maten, drycken, bordsplaceringen, allsångshäftena, musiken, "lekarna", boenden... Hm, har jag glömt något?? Eller någon??!! Min fasa är att jag ska ha "tappat bort" någon människa när det väl är dags för festen den 18:e!! ;o)

Det enda som jag inte riktigt fått kläm på än, det är taxichauffören!! Jag vill ju att alla(som vill) ska kunna ta ett glas vin eller en öl till maten utan att behöva tänka på att själva köra hem på natten. Nåja, det ordnar sig säkert, det också!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag trodde att det redan var fixat med Daniel, chauffören de hade då Tobbe hade festen. Annars kan jag kolla med Palle...

2009-07-05 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0