Marint bostadsområde...

Jag tog en plaskade promenad med hunden nyss. Upptäckte då att min fina röda stövel nog har ett hål i sig; det kalla, insipprande vattnet talade sitt tydliga språk! *grrr*



Började också fundera på om det var dags att ta fram kanoten! Asså, nu äger jag ju ingen kanot och även om jag gjorde det så vet jag inte om jag skulle vilja paddla kanot i regnväder. Nä, när jag ska paddla så vill jag göra det i bikini en solig och varm dag..

Och så där på en grisblink hamnade jag liksom långt ifrån själva poängen.

Det regnar satan så mycket här! Det var liksom det jag ville få fram! ;o)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Du FICK fram det! Men vart tog hunden vägen? alltid poppis med hund och/eller bbarn på bild! :)

2009-07-24 @ 21:29:00
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: anna

När jag var med skolbarnen på vandring i skogen i maj fick jag erfara att inte mina stövlar var bra längre. Det var ett par hederliga, gröna, ca 6-8 år gamla. När vi gick på de blötaste ställena upptäckte jag att stövlarna hade börjat torka på flera ställen och hål hade bildats, vilka släppte in mängder av vatten.



Så nu behöver jag nya. Men det finns så många snygga stövlar nu, så det är ju nästan kul att köpa.

Fast aldrig kul att betala... :)

2009-07-24 @ 21:37:18
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0