Patrick Swayze...

Fastnade framför tv:n inatt och såg filmen Ghost med Patrick Swayze. Det är inte direkt världens bästa film, men jag gillar temat; att kunna få kontakt med de som dött. Samtidigt blev jag så ledsen när jag såg Patrick i rollen som den döde Sam. I verkligheten har ju Patrick pancreascancer och prognosen ser inte direkt lovande ut. Jag hoppas det dröjer innan han står där i "ljuset"!!


Bild: PS

Jag vet att väldigt många människor är skeptiska till möjligheten att få kontakt med de döda och jag hyser all respekt för dem. Men jag har haft kontakt med de som "gått över", bl a min pappa, så för mig känns det självklart och naturligt.

"Ghost leaves you with the belief that your loved ones only die when you forget them"
(citat lånat från PS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0