Sol? Typ näe...

Lagom tills att vi hade packat vår picknick-väska, så hade himlen fyllts av moln.. Inte vita, små, söta och ulliga moln utan svarta, gråa och stora åskmoln. Jag och dottern tog bilen till Bettnesand(havet) och höll tummarna för att havsvinden blåst skiten inåt land. Vi började ana oråd då vi mötte bil efter bil efter bil efter bil på vägen ut dit!! Och hade vi inte hajat det taskiga solläget då, så förstod vi det när vi kom fram och det regnade. *suck*

Nu sitter jag här och surar. Min lediga dag helt åt skogen!! Jag ville ju gräva ner tårna i sanden, sola och ta årets första dopp. Dottern föreslog att vi skulle åka på badhuset istället. Där kunde vi bada och ligga i solariet en stund!!! ;o)

Dessutom finns ju en sandlåda här utanför, som jag kan gräva ner mina tår i.. tillsammans med alla katters skitar!! :o(

Note to self: Upp med hakan, du har fyra veckors semester om två dagar!

Kommentarer
Postat av: Micke

Inte sura min vän.

Solen kommer igen.

Som sagt 4 veckors semester, bara veta att man

inte behöver gå upp med den skrikande klockan.



Gå ut med hunden o sen gå in o lägga sig eller

kommentera mina blogg vänner eller dricka kaffe.

O veta jag har SEMESTER.

Må väl o kram

2009-07-01 @ 21:17:05
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Pia, stackarn. Det var ju trist att det är mulet när du äntligen har ledigt. Men säger som Micke här ovanför. Solen kommer igen, redan från dagen idag så har de lovat uppklarnande. Början på nästa vecka såg inte lovande ut men från torsdag har vi den underbara solen tillbaka.



John Polman sa i tv förra veckan att vårt högtryck har hålli i sig så länge och är så starkt att lågtrycken inte orkar trycka undan det :)



Dreadsen måste jag klippa av mig sen o i värsta fall raka mig när jag vill bli av med dom :) Men det kan ju vara kul att vara skallig ett tag.



Alltså jag var skit förbannad på dessa 72XXX grejer, jag vet att jag aldrig gjort någon beställning o så börjar de terrosrisera mitt nummer och jag får betala för det!! Fan vad sjukt. Men nin tel är oxå spärrad från sånt nu :)



Hoppas det blir bättre väder hos er



Kram

2009-07-02 @ 10:35:14
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Laila

Snälla... Skicka hit lite regn och svalka.

Jag avlider av värmeslag!

2009-07-02 @ 11:20:25
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0