Jag behöver värme. Fattar du, vädergud???

Vaknade i morse med ond nacke och huvudvärk. Det här jävla vädret knäcker mig, på allvar. Hit och dit i vädret gör att mitt huvud får frispel och avsaknaden av värme gör att jag omedvetet går omkring och spänner mig.. Hemma från jobbet hela dagen pga detta.. Skit också!

Eftermiddagen kändes lite bättre, efter att jag kört hela min "arsenal" av hjälpmedel och mediciner. Dottern ville åka till simhallen och jag tänkte "ok, lite ryggsim kanske får igång blodcirkulationen och bastun värmen i kroppen". När vi kom dit såg jag att det fanns ett solarium där. Jag vet, det är inte PK att sola i solarium längre, men tänkte "attans om jag inte kan få upp lite värme av det". Sagt och gjort, en stund därinne plus tid i bastun gjorde mig genomvarm och jag mådde jättebra i min nacke efteråt! :o)

Snälla vädergud, nu räcker det med skitväder!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, hit med lite värme, snåla vädergudar!

Det har varit lite väl mycket regn och vind på sistone. Nu är det faktiskt SOMMAR (tror jag)...

Kram Anna

2009-06-15 @ 21:55:46
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Agneta

Ja solarium och bastu duger bara det ger dig värme! Hålla tummarna på värme snart.

2009-06-16 @ 14:16:41
URL: http://jatkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0