Blondinbella...

Läste i Aftonbladet om att Blondin-Bella visst har hittat en förebild när det gäller hennes juridikstudier.

"Det faller sig naturligt för mig att börja plugga juridik. Ända sedan jag såg filmen Legally Blonde så har jag vetat att det är mitt mål, säger Isabella Löwengrip".

Hollywoodkomedin Legally Blonde handlar om Elle Woods (Reese Witherspoon). En snygg, rik och framåt superblondin. Hon är hetast i Kalifornien och dessutom ordförande för en kvinnoförening. I filmen bestämmer sig Elle Woods för att plugga juridik på Harvard och erövra rättssalarna - helt i rosa och höga klackar.

Vilken värld lever Bella i?? Samma som vi andra lever i? Nja, tveksamt..


Kommentarer
Postat av: Ia

Visst är det häftigt hur olika vi kan se förebilder...men jag misstänkte nästan att det var en sån förebildhon hade :P

2009-03-25 @ 14:00:03
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

För mycket rosa ludd mellan öronen på Bella Balleringa tro?

2009-03-25 @ 19:47:56
URL: http://dagensekosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0